Handlevognen din

Laster

« Alle

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Portrettkurs med Helene Knoop

2. september | 10:00 - 16:00

Helene Knoop holder et ett-dags i portrettmaleri på Nerdrum Museet.
Vi kommer til å bruke det meste av tiden til å male etter levende modell. Helene Knoop vil demonstrere hvordan man begynner på et portrett og med Knoops egen måte å bruke lys, male hud, og hvordan arbeide med modell får deltagerne et godt grunnlag for hvordan bygge opp et portrett.
Hver deltager får individuell veiledning. Knoop maler med oljemaling på lerret eller plate, men det er også mulig å male med den malingen man ellers bruker. I løpet av dagen arbeider vi med skissering, lyssetting, komposisjon, farvelære og ikke minst hvordan male hudtoner og gjenskape modellen foran deg på et lerret.
👉🏼 Pris: 1500 kr
📆 Påmeldingsfrist: 14 august
❗️Kurset er kl 10.00-16.00. Vi tar en pause ca kl 13.00 . Mat og drikke kan medbringes eller kjøpes i Café Havfuglen. Materialliste fås ved påmelding til kurset.

Dato:
2. september